31 اردیبهشت 1403

  • 1402/05/31
  • - تعداد بازدید: 136
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شیوه نامه اعطا امتیاز کرونا جهت آزمون استخدام تیر 1402

شیوه نامه اعطا امتیاز کرونا جهت آزمون استخدام تیر 1402

شیوه نامه اعطا امتیاز کرونا جهت آزمون استخدام تیر 1402

با سلام و احترام؛

   پیرو برگزاری آزمون استخدام پیمانی در تیر ماه سال جاری، به پیوست شیوه نامه امتیازدهی کرونا که به تأیید کمیته دانشگاهی امتیاز دهی کرونا رسیده است، جهت استحضار و اقدام حضورتان ارسال می گردد.

   خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به اینکه این امتیاز در قبولی نهایی داوطلبین تأثیر به سزایی دارد، شایسته است فرم های مذکور با دقت کامل بررسی و طبق فرایند زیر به مدیریت منابع انسانی ارسال گردد. 

   ضمناً در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولین مربوطه، مراتب از طریق هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان پیگیری خواهد گردید.

1- مراجعه داوطلب به سامانه سما (samaa.sums.ac.ir) پرینت فرم تقاضا (فرم شماره 1) و تحویل آن به مسئول منابع انسانی واحد از تاریخ 01/ 06/ 1402 تا تاریخ 05/ 06/ 1402 (شایان ذکر است این مدت قابل تمدید نمی باشد. پس از  پایان این مهلت، فرم از روی سایت سما حذف و از دسترس داوطلب خارج می شود) 

نکته: چنانچه داوطلب در چند واحد اشتغال داشته که مشمول امتیاز می گردد، بایستی فرم تقاضای خود را به کلیه واحدهای مورد نظر خود تحویل نماید. بدیهی است مسئولیت این مهم به عهده داوطلب می باشد.

2- بررسی وضعیت حضور و غیاب داوطلب، برنامه و شیفت های کاری، محاسبه دقیق روزهای فعال داوطلب در مراکز و بخش های اعلام شده (طبق شیوه نامه) و تکمیل فرم "تأیید سوابق خدمتی مشمولین امتیاز ویژه کرونا در آزمون‌های استخدامی" توسط مسئول منابع انسانی واحد به صورت تایپ شده.

نکته: تأکید می گردد فرمها بایستی به صورت تایپی تهیه گردد و در صورتیکه در مراحل بعدی توسط معاونت مربوطه به دلایل قانونی امتیاز داوطلب تغییر یابد، مسئول محترم منابع انسانی بایستی مجدداً فرم را ویرایش و پرینت و سایر مراحل را طی نماید.

     با توجه به تجربیات حاصله از آزمون های گذشته، فرم هایی که به صورت دستی تکمیل می گردد، امکان مخدوش شدن دارد و مشکلات و چالش های فراوانی از نظر قانونی در پی خواهد داشت، بنابراین از پذیرش فرم های دستی یا فرم هایی که امتیاز کرونای آن به صورت دستی اصلاح شده باشد خودداری می گردد.

3- امضای فرم و اخذ امضا از مسئولین واحد مربوطه (مسئول مستقیم، مسئول حراست واحد، بالاترین مقام واحد) توسط مسئول منابع انسانی واحد.

4- آگاهی رسانی به داوطلب در خصوص امتیاز کرونای ایشان و اخذ امضا از آنها توسط مسئول منابع انسانی واحد. با توجه به اینکه حجم قابل توجهی (بالای 95 درصد) از شکایات آزمون های استخدامی گذشته مربوط به اعتراض داوطلبین از امتیاز کرونا می باشد، اخذ امضای داوطلب ضروری می باشد.

5- بایگانی نمودن یک نسخه از فرم کرونا و سوابق مربوط به هر داوطلب در واحد مربوطه. 

6- اخذ امضا از مسئولین ستاد دانشگاه به ترتیبی که در فرم آورده شده است توسط مسئول منابع انسانی واحد حداکثر تا تاریخ 07/ 06 / 1402

7- تکمیل فرم شماره 2 (تحویل فرم کرونا کارکنان شاغل در ...) و تحویل فرم های کرونا امضا شده به اداره استخدام دانشگاه توسط مسئول منابع انسانی واحد تا تاریخ 08 /6 /1402

     لازم به ذکر است؛ امکان تمدید تاریخ در هیچ کدام از مرحله های بالا امکان پذیر نمی باشد.

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 88566
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید