25 مهر 1403

  • 1403/03/09
  • - تعداد بازدید: 130
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان ممسنی

به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ممسنی انجام شد؛ برگزاری اردوی جهادی سلامت محور در روستای بیدکرز به نیابت از شهدای خدمت

به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ممسنی انجام شد؛ برگزاری اردوی جهادی سلامت محور در روستای بیدکرز به نیابت از شهدای خدمت

به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ممسنی و به نیابت از شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش اردوی جهادی سلامت محور در روستای بیدکرز از توابع بخش ماهور ومیلاتی ممسنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ممسنی، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: در این اردوی چهادی یک روزه تیم سلامت شامل پزشک عمومی، ماما، روانشناس بالینی، کارشناس تغذیه، پرستار، کارشناس بهداشت و بهورز بود که خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم روستاهای بیدکرز، چاه گچی و بیدکرز ارائه نمودند.

دکتراحمد رحمانی افزود: خدمات ارائه شده شامل ویزیت بیماران، تزریقات، خدمات مامایی، روانشناسی،  تغذیه، مراقبت زنان باردار، بیماران فشارخونی، دیابتی، اعصاب و روان، آموزش مسائل بهداشتی و روانشناسی، تن سنجی، وارنیش فلوراید و توزیع دارو بود که تمامی خدمات به صورت رایگان انجام شد.

او اظهار داشت: در این برنامه جهادی 450 خدمت به بیش از 212 نفر از مردم  روستاهای مذکور ارائه شد. پایان  خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 102945
کلیدواژه

تصاویر

به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ممسنی و به نیابت از شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش اردوی جهادی سلامت محور د به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان ممسنی و به نیابت از شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و همراهانش اردوی جهادی سلامت محور د